من و تو با زندگی

من و تو با زندگی

دوستی /دشمنی /همدلی/نامردی/زندگی وبازهم زندگی

mahdi
mahdi

به وبلاگ من خوش آمدید ونظر یادت نرها

موضوعات

عکس

عکس های طبیعت

عکس عاشقانه

مطلب

زندگی

خدا

طنز


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تو با رندگی و آدرس my and you.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

چت روم

یک میلیون تبادل لینک

خرید ساعت زنانه

دخترای خوشگل و پسرای خوش تیپ

فارسی کلوپ

تور دبی

خرید عینک آفتابی

,•’``’•ساکس رایگان•’``’•,

استقلال

««سیستم تبادل لینک,لینک دون»»

love you

هکر

جدید ترین فیلم موزیک و نرم افزار ...

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

مطالب اخير

اشک های بندگی

دوستان

سلام

آدم های کم خرد

بدون توضیح

کی عاشقه

سبک زندگی

فلش

دیگه

دوستش دارم

علي

آقاي من

شب قدر

***آقا بیا***

***لطف***

//////قلب//////

***یه ***

****خدا دوست دارم****

*** مرگ***

**خوب نگاه کن**نظربده

نويسندگان

mahdi

فلش

من میفهمم که بار ها راهت را به من نشان دادی و حتی فلشی بر ان زدی تا دقیق تر شود ولی افسوس که نمی توام  من از کوری رنج میبرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 8 شهريور 1392برچسب:خدا,

|